Phạm Công Ngọc
Year of Birth: 1981
Fields/Area of Specialization: Lý luận và phương pháp giảng dạy ngoại ngữ.
Qualification: Giảng viên
Google Scholar: Link
+ QUÁ TRÌNH ĐÀO TẠO: 2002 - 2006: Đại học Chuyên ngành Phương pháp giảng dạy ngoại ngữ tại Trường ĐH Ngoại ngữ, ĐHQGHN; 2008 - 2011: Thạc sỹ Chuyên ngành Phương pháp luận giảng dạy ngoại ngữ tại Trường ĐH Hà Nội. + QUÁ TRÌNH CÔNG TÁC: 2006 - 2007 giảng dạy tại Chu Van An University; 2007- nay giảng dạy tại Vietnam National University of Forestry.

Content Distribution

ABSTRACTS VIEWS

202

VIEWS & DOWNLOAD

505

Top Country :

Search Results

  • Lestening 3.pdf.jpg
  • Bài giảng (VNUF Textbook)


  • Authors: Phạm Công, Ngọc; Hồ Thị Xuân, Hồng (2020)

  • -

  • Reading 3.pdf.jpg
  • Bài giảng (VNUF Textbook)


  • Authors: Phạm Công, Ngọc; Ho Thi Xuan, Hong (2021)

  • The final aim of the course book is to improve students’ ability to evaluate not only the content of the reading passages but also the authors’ view points and their language styles. In other words, this helps develop students’ critical reading. It teaches them not only English language skills with a focus on reading ones but also reading techniques and background knowledge.

???browse.full.range???
 Phạm Công Ngọc
author picture
Qualification: Lý luận và phương pháp giảng dạy ngoại ngữ.
Fields/Area of Specialization: Giảng viên
+ QUÁ TRÌNH ĐÀO TẠO: 2002 - 2006: Đại học Chuyên ngành Phương pháp giảng dạy ngoại ngữ tại Trường ĐH Ngoại ngữ, ĐHQGHN; 2008 - 2011: Thạc sỹ Chuyên ngành Phương pháp luận giảng dạy ngoại ngữ tại Trường ĐH Hà Nội. + QUÁ TRÌNH CÔNG TÁC: 2006 - 2007 giảng dạy tại Chu Van An University; 2007- nay giảng dạy tại Vietnam National University of Forestry.
???browse.full.range???
  • Lestening 3.pdf.jpg
  • Bài giảng (VNUF Textbook)


  • Authors: Phạm Công, Ngọc; Hồ Thị Xuân, Hồng (2020)

  • -

  • Reading 3.pdf.jpg
  • Bài giảng (VNUF Textbook)


  • Authors: Phạm Công, Ngọc; Ho Thi Xuan, Hong (2021)

  • The final aim of the course book is to improve students’ ability to evaluate not only the content of the reading passages but also the authors’ view points and their language styles. In other words, this helps develop students’ critical reading. It teaches them not only English language skills with a focus on reading ones but also reading techniques and background knowledge.